Tarjoamme hyvät liikuntaedut ja työterveyshuollon sekä kaikin puolin mukavat työkaverit.
Työtehtäviisi sisältyy mm. rahoitus- ja maksatusneuvonta asiakkaille, omien hankkeiden (3 kpl ja yhdistyksen hallinto) kustannusten seuranta ja maksatusten hakeminen, budjetointia, raportointia ja hallituskokousten valmistelua. Yhdistyksen hallinnollisten ja kirjanpidollisten ml. tilinpäätöstoimien valmistelu sekä muut työnantajan osoittamat tehtävät kuten hankkeiden seuranta- ja Leader-toimintaryhmätehtävät.
Valittavalta edellytämme soveltuvaa koulutusta ylempi korkeakouluaste, vahvaa viiden tai useamman vuoden työkokemusta talous- ja hankehallinnosta, Office-ohjelmien hyvää osaamista sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Arvostamme Leader -työn ja hyrrä-asiointipalvelun tuntemusta ja myös innostuneisuutta viestinnällisten sisältöjen suunnitteluun esim. some-kanavat, uutiskirjeet ja kotisivut.
Työntekijän toimipiste on Kehittämisyhdistys Kalakukko ry:n toimisto os. Isoharjantie 6, 71800 Siilinjärvi. Etätyönteko mahdollisuus 2–3 kertaa viikossa. Työntekijällä oltava mahdollisuus oman auton käyttöön ja matkustusvalmius. Työnteko ajoittuu satunnaisesti myös iltoihin ja viikonloppuihin.
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja siinä on neljän (4) kuukauden koeaika. Työsuhteessa noudatetaan neuvonta-alan runkosopimusta ja paikallista allekirjoituspöytäkirjaa. Kuukausipalkka neuvoteltavissa koulutuksen ja työkokemuksen perusteella. Kokoaikatyö, työaika 150 h/kk. Työ alkaa ma 3.2.25 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Hakemukset palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan ma 6.1.25 mennessä sähköpostilla osoitteeseen jaana.paananen@kalakukkory.fi Haastattelut toteutetaan viikolla 3 ja perehdytys viikoilla 4–5.
Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Jaana Paananen puh. 040-510 3258 soittoaika toiminnanjohtajalle to-pe 19.-20.12.24 klo 12–14. Kalakukko ry:n toimintaan voit tutustua www.kalakukkory.fi sivuilla. |